ORŁOWIEC

Wymagany samochód : NIE

Czas :  2 godziny marszu.

Długość : 10 km

Przewyższenia : 200 m.

Opis : Rekreacyjna, na weekendowe popołudnie. Główną atrakcją jest spacer po lasach w okolicach Wójtówki i Orłowca.

Start/Zakończenie : Nasz dom, tj. Wójtówka 16

Mapa i statystyki trasy dostępne są na portalu navime.pl trasa 1578619

Rekomendujemy nie wychodzić bez map papierowych lub porządnego GPS Trackera. W naszym domu są dostępne mapy papierowe. Plik ze śladem można wgrać do GPS Trackera. Zwracam uwagę, że nasz ślad prowadzi w górę Orłowca, praktycznie nad granicę. W planach był powrót do Wójtówki przez lasy, ale dzień się zaczął kończyć i jedno z Nas wróciło po samochód, więc do Wójtówki wróciliśmy autem.

Galeria z mapą trasy poniżej. Cyferki przy trasie to km trasy.

Km 0-3

Trasę zaczynamy od naszego domu, tj. Wójtówka 16. Nie schodzimy do asfaltu, tylko drogą szutrową idziemy pod górą. Mijamy bliźniaczy dom Wójtówka 18, potem wchodzimy w las i po lewej mijamy jeszcze dwa domy. Za ostatnim domem odnajdujemy czerwony szlak, Nie idziemy pod górę, tylko skręcamy w prawo i dochodzimy do Wójtówki do asfaltu. Przechodzimy przez most i zaraz za mostem, skręcamy lewo kierując się czerwonym szlakiem. Mijamy Księżycową Polanę, kończą się zabudowania Wójtówki. Wchodzimy w las, odbijamy czerwonym szlakiem lekko w lewo i po chwili dochodzimy do drogi szutrowej. Tą drogą schodzimy do Orłowca. W Orłowcu wychodzimy na asfalt i kierujemy się w górę wsi.

Km 3-5

To spacer po Orłowcu. Możemy iść do końca wsi do granicy polsko – czeskiej.

Km 5-10

Powrót do Wójtówki tą samą trasą.

Galeria zdjęć z wycieczki poniżej.